2013. február 18., hétfő

Harmadik fejezet ~ előkészületek

Sziasztok! Ezt most kicsit rövidre fogtam azért, hogy a Gálát ne keljen majd két részre bontanom tehát, a következő rész hosszabb lesz! És meg kérnélek titeket valamire, hogy, ha elolvastátok akkor alul jelöljétek be az elolvasva kockát.



Harmadik fejezet
 Amy
(ZENE)


 - Mi, a?.. Emma ne ugrálj, már rajtam szállj, lealudni szeretnék! – Fejemet a párnába túrtam és a fejemre húztam a takarót.
 - Amy kelj fel! Suli van! – és Emma megint lehúzta rólam a takarót.
 - De Emma ma nincs suli! Ma szombat van! – Itt már abba hagyta az ugrálást és a fejem mellé leült az ágyra.
 - Igen egy átlagos lánynak igen, de te nem vagy az! Most jött egy SMS az igazgatótól, hogy menyetek ma be suliba, hogy befejezzétek a kollekciót, hogy el tudja küldeni hamarabb megvarratni. – mi? A ruháimat fel fogja valaki venni?
 - Mit mondtál? Fel kell majd valakinek vennie a ruháimat? És amúgy, hogy értetted meg, hogy mit írt a tanár, hisz nem tudsz franciául, nem? – ültem fel egyből az ágyban, mint a kell fej Jancsi.
 - Igen, Hát tudod ő… csörög, a telefonom mennem kell felvenni.– és szépen kiment a szobámból.
 - De nincs is telefonod. – kiáltottam még utána.
 - Tudom! – kiabált vissza. Vettem a fáradságot és átmentem Beka szobájába. Éppen sminkelt. Nem értettem, hogy miért sminkel aztán rájöttem, hogy valószínűleg őt már felébresztette Emma.
 - Miért nem te ébresztettél? Akkor most nem sajogna a hátam. – ültem le a sminkes asztal melletti puff-ra.
 - Azt mondta, hogy ő majd megoldja, nem gondoltam, hogy ilyen durva. – pedig pontosan tudta, hogy milyen durva.
 - Na, én megyek zuhanyozni és utána indulhatunk. – és át mentem a saját fürdőm be. Nagyon szeretem ezt a helyet, mert ez szép és nekem jobb amúgy, is mint Beka-jé. Övé a nagyobb szoba, de enyém a jobb fürdő.  Mikor végeztem a zuhanyzással felöltöztem készítettem magamnak szendvicset, mert, éreztem, hogy ez a nap hosszú lesz. Beka is kész volt már a sminkjével én meg fogtam Emma kezét és elindultunk már kezdett jobb idő lenni, hiszen Február közepe volt, vagy is másfél hét és itt van a szülinapom. Már majdnem ott voltunka sulinál, amikor valaki a vállamra tette a kezét. Nyugodtan fordultam meg. Könnyen tudom ezeket a helyzeteket kezelni. Egy kapucnis alakkal voltam szemben, itt már kicsit meg ijedtem, mert eddig mindig láttam az arcukat.
 - Hello, van egy szál cigid? – bele telt egy pár percbe, míg a sokkból felkelve eljut a tudatomig a mondat.
 - Nem, sajnálom, de nem dohányzom. – erre megfogta a kezem. Volt rajta egy szem. Kicsit meg ijedtem. Ekkor a másik kezével a kezembe rakott egy fecnit. Nem láttam túlságosan, de mire visszanéztem a csávó eltűnt. Viszont azt is észrevettem, hogy Beka-jék csak így itt hagytak ezzel az emberrel. Bent az elkövetkezendő órákban halálra dolgoztam magam. De komolyan. Most már mindenből el kellet, hogy készüljön az eredeti változat.4 óra teljesen át dolgozott óra után megjelenik az igazgató.
 - Na, készen vagytok? – csapta össze a kezét.
 - Hah... igen. Végre teljesen készen vagyunk. És felmutattam a 3 teljesen kidolgozott tablót. Mit, ne mondjak a végeredményre büszke voltam.
 - Oké akkor ezeket elveszem, elviszem, és egy profi meg fogja varrni őket után meg elküldöm a szervezőknek. Mind a ketten vállaszatok ki egy ruhát, amit majd ott felvesztek, de a tablóról! – emelte magasba a kezét. Én a kék ruhámat választottam, aminek az egyik oldalán a vállnál csipkéké voltak onnantól a testemhez simult és hamar ráncokban végződött.
 - Rendben a Gálára majd mi elviszünk titeket. Hozzátok fogunk menni. Az est pedig Kedden este 6-kor lesz.
 - És addigra készen lesznek mindennel? – ámultam el.
 - Amy, azok, akik ezeket csinálják profik. – mondta az igazgató és elment. Mi indultunk haza, amikor eszembe jutott a levél, amit az a fura úr adott. Tényleg hisz a fiú az nem franciául, hanem angolul beszélt hozzám. De ezt hogy? A papírt kinyitottam a szöveg ezen is angolul volt. Veszélyben vagy! Ez volt a papíron. Kicsit megijedtem, de rájöttem, hogy valaki biztos csak hülyül velünk. Otthon minden rendben ment fel néztem Twitterre, de nem volt semmi érdekes, utána vacsoráztam és lezuhanyoztam. A mai nap kemény volt ezért a holnapi napot át fogom aludni az biztos.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése