2013. február 22., péntek

Ötödik fejezet ~ találkozás



Sziasztok! Most elég hamar hoztam az új részt, de mivel nekem a mai szülinap nem volt túl pörgös és suli sem volt ezért hoztam. remélem tetszik majd ez a rész! És két dologra kérnélek titeket.
1: a Meglepetés bejegyzéshez légyszi komenteljetek és ha elolvastátok ezt a rész akkor ha már komentett nem irtok akkor légyszi itt jelöljétek be s "Elolvasva" négyzetett mert nektek egy katintás nekem viszont nagy dolog. és láttom, hogy a két barátnőmőn még ketten olvassák a blogomat csak még nem iratkoztak fel de nem baj.
2: Nagyon szépen kérnélek titeket, hogy ezt a képet lájkoljátok: [Katt]
Előre is nagyon szépen köszönöm, hogy ezeket megteszitek nekem. Üdv: Fantasy
Ja és még egy szavazat kéne mert már megint döntettlen :)
Ötödik fejezet
Amy 
(ZENE)
 

Már egy hete Londonban vagyok. Még ez alatt a kis idő alatt is sokat változott. Beka még Párizsban van és tervezi folyamatosan a ruhákat a Fashion Paris-ra, ugyan is a versenyen felfedezte az egyik fontos személy ezzel kapcsolatban. Én meg most itt vagyok Taylor Swift – nél és ép a méreteit veszem le.
 - Jó akkor mára ennyi a méretek meg vannak, akkor már csak ezekre kell igazítanom a ruhádat. – és kezdtem elpakolni a mérő szalagokat mikor csöngettek.
 - Ó ez biztos Harry. – Sietett Taylor az ajtó felé.
 - Jó én, itt megvárlak. – és már kint is volt az ajtón. Már vagy 10 perce van távol Taylor. Talán itt hagyott? Megnézem. És az ajtó felé vettem az irányt. Mikor meg pillantottam őket elmosolyodtam. Össze illenek. Viszont még egy szőke fiú is volt ott. Gondolom ő is banda tag.
 - Hellosztok! – köszöntem.
 - Oh, szia, Amy! Harryt már ismered, de Niall-al még nem találkoztál. – Mutatott Taylor a szőke srácra.
 - Szia, Amy! Én Niall vagyok. Harry már sokat mesélt rólad. – nyújtotta a kezét.
 - Hello. Tényleg Harold? – vetettem rá egy sejtelmes képet.
 - Na, de tényleg Harry mikor megyünk már a Nando’s – ba? Már éhen halok! – kezdett el Niall kisfiú módjára nyafogni
 - Oh, egy kis kaja rám is férne vagy 2 órája nem ettem semmit. – erre most Harry és Niall nézet rám furán.
 - Ja, ezt nem mondtam. – én szerintem elég röhejes képet vághattam, mert Niall-ból és Harry-ből is kitört a röhögés
 - Most meg mi van?
 - Mindegy menjünk kajálni, mert én meg már 3 órája nem ettem semmit. Csak egy banánt. – Kis idő után mintanyian elindultunk kajálni a Nando’s- ba. Én Niall mellé ültem, mert a szerelmes pár minden féle képen egymás mellé akartak ülni. Én egy nagy adag sült krumplit kértem, a szerelmes pár egy nagy hambit ketten Niall meg egy extra hambit egyedül! Nagyon sokat eszik ez a gyerek, mondjuk én se szem azért keveset.
 - Na, te ugye ide valósi vagy? – kérdezte Niall.
 - Igen itt születtem, csak egy fél éve kiköltöztem Párizsba.
 - Miért mentél el itt is tők jó a hangulat.
 - Hát ezek szerint Harold még sem mesélt olyan sokat. Divattervező vagyok és ezért.
 - Azt hittem ezzel csak ugratsz.  – Nézett Harry-re. – Akkor tényleg felajánlották, hogy nekünk tervez, de te inkább Taylort választottad?
 - Igen.
 - De miért? Hisz nem jobb öt sexy srác között lenni, mint egy dögös csaj mellet. – mondta mosolyogva, viszont Harry köhintett egyet, amin elröhögtem magam.
 - Igen, de én inkább női ruhákat tervezek, nem pedig férfit. És amiket hallottam jobb is, hogy nem vállaltam el, mert akkor még mindig csak a méreteket szedném le, mert egyrészt örültek vagytok, más részt pedig sokan vagytok.
 - Na, ne ezek nem kifogások. – vágta magát durcásba.
 - Lehet, de még így is fogunk találkozni, mert Harry elég sokat jár Taylorhoz. Talán túl sokat. – néztem rá erre ő lesütötte a szemét. Hirtelen két lány jött oda hozzánk sikítva.
 - Úr isten! Harry Styles. Niall Horan, Taylor Swift meg egy rajongó itt a Nando’s – ban! Kaphatunk autogramot?
 - Őhm… Elnézést én nem rajongó vagyok!
 - Hát akkor ki? – nézett rám értetlenül az egyik.
 - Én vagyok Taylor Swift Style – stja.
 - És hogy, hogy egy ilyen fiatal lány a style – astja. – Kérdezte a másik.
 - Én második helyezett lettem egy Nemzeti Divat Gálán!
 - Második? Ugyan már az semmi! – mondta a másik. Ekkor leszegeztem a tekintetemet.
 - Azt hiszem jobb lesz, ha én most megyek. Sziasztok! – öleltem meg Taylort és kimentem az épületből. Nem gondoltam volna, hogy ilyet mondanak majd rólam. Joggal nyertem le a második helyezetett és még egy válogatón is átjutottam az első 30-ba. Ekkor egy tenyeret éreztem a vállamon. Eleinte megijedtem, de mikor megláttam ki az elmosolyodtam.
 - Ne hallgass rájuk, nem tudják, mit beszélnek. És aki az első lett ő már 4 éve tanulja a szakmát. A második hely nagyszám. – mondta Niall.
 - De miért jöttél utánam? Hisz ők a rajongóid. Állítólag ti nagyon szeretitek a rajongóitokat. Miért nem maradtál ott autogramot adni?
 - Igen kedvelem a rajongóimat, hisz ha ők nincsenek most mi se tartanánk itt, de azt viszont utálom, amikor valaki ok nélkül megaláz valakit. – elmosolyodtam. Eleinte az egész One Directiont egy beképzelt nyálgép bandának gondoltam, de megismertem Harry-t, aki tök jó fej meg most Niall –t is, akinek teljesen megért. Talán. Valami villant.
 - Jesszusom Niall minket így lekaptak! Basszus. Mi fog lesz ebből holnapra? - Néztem rá.
 - Mindegy menjünk vissza a Nando’s – ba.
 - De ott van az a két utálatos csaj is! – kontráztam.
 - Most már valószínűleg elmentek.
 - Hah… Jó menjünk úgy is ott hagytam a kajám felét. – adtam be a derekam. Egy két perc alatt ott is voltunk és igen a csajok még ott voltak és ráadásul még a helyünkre is elültekés beszélgettek a szerelmes párral.
 - Na, megmondtam! Még mindig itt vannak. – Mondtam Niall –nak.
 - Ezzel ránk céloztál? – Kérdezte az egyik csaj.
 - Igen rátok!
 - Bocs nem tudom, hogy ki itt a tehetségtelen, de ahogy elnézlek te!
 - Oh, tényleg? Ha jól tudom nem te vagy az, aki 150 szupertehetséges divattervező közül bekerült a top 30 ba és utána második lett.
 - Figyelj a második hely semmi!
 - Várj ismerős vagy nekem valahonnan.
 - Honnan?
 - Basszus! Te testvére vagy Colettenek?
 - Eltaláltad!
 - Ki az a Colette? – kérdezte Harry.
 - Colette az, aki az első lett a versenyen. És én még képes voltam miattad bánkódni. Phüff!
 - Szerintem mennünk kell Harry. – Fogta meg Taylor Harry kezét.
 - Jobb is! – Vetett Niall egy lealázó tekintetett a két lányra. Már a fiúk háta előtt voltunk mikor Taylor felvetett egy ötletet.
 - Figyelj Amy, ugye Mara ma nincs otthon Emma meg az osztálytársánál van.
 - igen. – válaszoltam.
 - Mivel én úgy is itt alszom, mi lenne, ha te is maradnál. A vendégszobában van hely és legalább nem vagy egyedül. – mosolygott rám.
 - Hát nem is tudom…
 - Ez egy nagyon jó ötletet. Szerintem a többiek is megismernének. – Mondta Niall én meg értetlen arcot vágtam. Ezek össze fognak ellenem vagy mi?
 - Jó legyen! De csak egy éjszaka!
 - Hurrá! – ölelt meg Taylor. Bementünk az épületbe. Hát kívülről is nagyon nagy volt te belülről óriási! Taylor megmutatta a szobámat és utána átmentünk a nappaliba ahol a fiúk már vártak.
 - Hello! – pattant fel a jóképű barna hajú kék szemű srác. – Én Louis vagyok. Ő meg Liam. – mutatott a kanapé szélén ülő srácra. – Ő meg itt Zayn és barátnője Perrie és mellette az én barátnőm Eleanour. – mutatott a mellette ülő társaságra.
 - Várj! Perrie, a Little Mix –ből? – csillant fel a szemem.
 - Igen.
 - Akkor a ti style –stotok most állítólag Colette, ugye?
 - Igen, de te ezt honnan tudod? Ugye nem egy örült fan vagy te is? Niall már megint kit hoztál haza? – Nézett szőkeségre.
 - Ő nem egy örült fan! Mond el te inkább Amy.
 - Jó, én vagyok Taylor style –stja. Vagyis azon a versenyen és voltam a második helyezett és Colette az első. Persze szeretlek titeket, de én tartozom az örült fanok közé. – mosolyodtam el.
 - Hűű… Képzelem min mentél át a verseny alatt Colette –vel. Mi lányok ki nem állhatjuk. Mindig más ruhát ad ránk, mint amit kéne. Tegnap például a Koncerten DNA számra adott nekünk egy kis rózsaszín kék összeállítást és a Wings –re pedig egy fekete csőnaci fekte top. Az őrületbe kerget.
 - Átérzem. Ültem le mellé.
 - Akkor te Divattervező vagy? – kérdezte Liam.
 - Igen az vagyok. – bólogattam.
 - Én már kezdek álmos lenni. - Szólalt meg Perrie.
 - Ja, már későre jár szerintem mindenki mennyen aludni vagy a dolgát végezni. – mondta kaján vigyorral Harry.
 - Ezek után mindenki elment aludni. Már vagy egy órája nézhettem a plafont, mert álmosnak álmos voltam, de nem tudtam elaludni. Egyszer csak valaki kopog…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése