2013. március 12., kedd

Tizedik fejezet ~ Nap



Hello! Na mivel most kicsit csökkent az aktívitásotok ezért a következő részt akkor hozom ha lesz egy komi és 2 elolvastam bejelőlve. Ne tartsatak szemétnek csak nem tudom, hogy azért nem jelöltök vissza mert nem tetszik a történet vagy mert lusták vagytok. És lezárúlt a szavazás! 

És a nyertes Clarie Holt!
 De most jöjjön a rész:

Tizedik fejezet

Amy
(ZENE)

Annyira jó volt, hogy végre találkoztam Jennette –el. Már rég akartunk találkozni csak sose volt idő rá a forgatásai miatt. Éppen valamit mondott, de nem tudtam figyelni, mert megláttam Jacques –t. Ott állt az ajtóban és szerintem engem nézett.
 - Bocsi, egy perc és jövök. – elkezdtem rohanni az ajtóhoz, de mikor oda értem már nem volt ott. Kinéztem és megláttam a folyósón. Rohantam utána, amikor bement egy kórterembe. Benéztem, de a helyiségben nem volt senki. Legalább is én nem láttam. Beléptem és becsapódót a fehér ajtó és mögötte megláttam Jacques -t.
 - Beszélnünk kell. – mondta és felém lépett egyet.
 - Ezt akartad? Ezt? Majd nem meghaltam! Örülhetsz annak, hogy „hamar” megtaláltak. – fakadtam ki.
 - Tudom. –közeledett. - És ha nem teszed, amit mondok akkor meg is halsz! – ért elém. – Itt van ez a cím. Pontosan tudod, hogy mit kell tenned. – nyomott kezembe egy papírt és kiment a szobából. Igen sajnos pontosan tudtam mire gondol. Emiatt is szakítottunk. Ő le akart velem feküdni, de én még nem akartam. Gondolom most is csak akkor fog békén hagyni, ha megteszem és sajnos nincs is választásom. Visszamentem az ebédlőbe ami Niall és Jennette nevetésétől zenget.
 - Sziasztok. – ültem le melléjük.
 - Na, hol voltál? – kérdezte Niall.
 - Áh, csak wc-én. – legyintettem egyet. – És ti miről beszéltetek?
 - A forgatáson történő bakikról. – itt rá tette kezét barátnőm vállára és röhögve mondta. – De ti egyértelműen felülmúltatok minket. Gyorsan elment az idő. megtudtam, hogy Jennette két emelettel feljebb lakik és, hogy ma délután jön Nathan és Miranda is és be fog mutatni nekik. Rezget a telefonom, vagy is SMS –em jött, Bekától. Sajgó szívvel olvastam fel.

Jesszusom Amy! Nagyon aggódok érted! És mikor megláttam a tévében, hogy ott élőadásban össze esel. Kérlek, válaszolj!

Nem tudtam mit tenni. Erről csak nem tud meg Jacques.

Szia! Jól vagyok persze, és képzeld el, hogy kivel találkoztam? Hát Jennette –vel. Ha sikerül, majd valamikor kettesben beszélnünk akkor fogunk.

Egy perc múlva jött is a válasz:
Tényleg? Jaj, de jó! De van egy kis gond. A twittert nézted? Mert nem ártana.
Gyorsan felmentem twittere. És még álmomba sem gondoltam volna, hogy ilyet fognak írni rólam, vagyis rólunk.
 - Niall, szerintem ezt meg kéne nézned. – nyomtam az orra elé a telefont. Ilyenek voltak például.

LoveOneDirection @lovedirection
Ugyan már… Tuti járnak csak Niall szégyelli őt, mert csak egy egyszerű lány nem pedig egy szuper sztár.

Inna Anny @innanny
Szerintem is össze illenek és biztos, hogy járnak csak Niall meg akarja védni őt a paparadziktól.

Ő neki is tágra nyílt a szeme, de azután elmosolyodott.
 - Mi ezen olyan mulatságos? – kérdeztem.
 - Semmi, csak mókás, hogy már ennyiből is azt hiszik, hogy járunk. De, ha holnap kiengednek, akkor este át jössz hozzánk?
 - Ő… Ha lehet, inkább kipihenném magam ezek után, de másnap lehet róla szó és akkor Jennette te is át jöhetsz!
- Rendben. – itt megcsörrent Jennette telefonja.
 - Aha… Rendben… Megyünk… Igen megyünk… Szia. – mondta a telefonba a szavakat barátnőm. – Gyertek, itt vannak Mirandájék. – intet és mi felpattantunk.  Mikor felértünk a második emeletre a két barátunk már ott állt.
 - Hellosztok. – szaladt oda hozzánk Miranda, aki megölelte Jennettet és utána Niall –hoz fordult. – Hát te mekkorát nőtél. – és őt is megölelte és rám nézet. – Szia, gondolom, te vagy Amy. Sokat mesélt rólad Jennette. – én erre csak elmosolyodtam. Jó tudni, hogy voltunk ennyire jóban, hogy mesélt Mirandanak rólam.
 - Ó, tényleg! Ide hívhatom Bekát is. Nem lak messze innen. – vetettem fel az ötletet.
 - Oké! – ugrándozott örömében Jennette. Gyorsan küldtem egy SMS –et barátnőmnek.

Szia! Gyere ide kórházba. Mutatni szeretnék neked valamit. 

Egy 5 perc múlva lent is állt a bejáratnál mi meg vártuk a portán. Amint meglátott engem az üvegajtón át kicsapta és nekem rohant.
 - Jaj, annyira aggódtam érted! De, mit akarsz mutatni? – én erre csak mosolyogtam és a többiek felé biccentettem. Ő egyből oda nézett és mikor meglátta őket a szája elé kapta kezét, hogy ne sikítson. Rögtön Jennette nyakába ugrott, aki ugyan úgy, mint én csak mosolygott, a többiek meg szintén ugyan így. – Jaj, Jennette, de rég láttalak!
 - Jól, van, nyugi! – és kikúszott Jennette a szorításból. – De, had mutassam be Mirandát meg Nathant. – és feléjűk fórdúlt legjobb barátnőm, és kezet fogott velük, viszont Niall még mindig csak zsebre dugott kézzel állt azzal a huncut mosolyával az arcán.
 - Ja, és még itt van Niall is. – szólaltam meg. – Niall, Beka. Beka, Niall. Még beszélgetünk egy kicsit, de valami fura volt. Beka teljesen máshogy viselkedett.

Másnap Reggel

Mentem az utcán, de nem haza. Kellet egy kis pihenés és nekem a pihenés a tánc. Párizsban is mikor stresszeltem magam a suli miatt csak bekapcsoltam a zenét, otthon és táncoltam. De most máshova mentem. Ide jártam táncolni és már majdnem edző lettem, csak az indulásom ellőt egy nappal kértek meg erre. Jó lett volna újra látni a régi barátokat. Ott álltam a nagy épület ellőt, amiben volt a stúdiónk. A 3. emelet már zengett a zenétől. Ismerős volt ez a szám. Ezt a koreográfiát én is tanultam és nagyon szerettem. A zene leállt és én benyitottam. Elösszőr mindenki megállt és az ajtóra nézett, ahol én állt és az tanár, aki ez esetben Janelle a nyakamba ugrott.
 - Jaj, Amy olyan rég láttalak és úristen a hajad, de hosszú lett. – sipákolta miközben a többiek értetlenül néztek. Gondolom újjak voltak. – Ja, bocsánat. – fordított a többiek felé. – Ő itt Amy. Ő is tanárvolt akkoriban itt csak fősulira ment.
 - Hát, igazából nem voltam tanár...
 - Igen, igaz, de mivel azt a koreót tanuljuk, amit te is tanultál mi lenne, ha most te tanítanál? – vetette fel az ötletet.
 - Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne. – ellenkeztem, de ő megfogta a karom és elkezdet húzni.
 - Na, mindenki alagzatba Kezdjük. – és oldalba bökött. A táncot nagyon élveztem és sokat is nevettünk minden jól telt el, de mennem kellet készülődni. Sajnos. Haza mentem és vettem egy zuhanyt. Jól eset az egész viszont rossz volt bele gondolni, hogy mi jön ez után. Megcsináltam a hajam, amikor jött egy SMS. Na vajon kitől? Hát persze, hogy Jacques – től. Ez volt benne:

Valami sexy legyen ám rajtad. Úgy izgalmasabb lesz. 

Szomorúan olvastam el. Miért kell ezt tennie velem. Föl vettem a szerinte sexy ruhát (mikor jártunk adott egy ilyen pánt nélküli, hosszú melltartót és egy hozzá illő tangát) és ment rá a kabát. A telefonom zsebre tettem és indultam. A cím amit adott az egy egyszerű ház volt ami fél oldalas volt, vagy is amikor az ajtóban álltam láttam az erkélyt és azon lévő gyertyákat meg rózsa szirmokat. Rá tettem a kezem a kilincsre és benyitottam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése